--> Producent basenów Hydropool w renomowanej grupie Jacuzzi Group - Hydropool

Producent basenów Hydropool w renomowanej grupie Jacuzzi Group

Przynależność do włoskiej Jacuzzi Group® oznacza nie tylko prestiż dla producenta jacuzzi i innych urządzeń SPA. Wiąże się to również z długofalowymi korzyściami dla ich użytkowników. Jakie plusy niesie ze sobą przyłączenie Hydropoolu do grupy Jacuzzi?

Kanadyjska marka Hydropool dołączyła do Jacuzzi Brands LLC w 2017 roku. Jacuzzi Group® to swoisty znak jakości w branży SPA, będący gwarantem bezpieczeństwa, higieny, komfortu i łatwości obsługi urządzeń – nie tylko tych w ośrodkach odnowy biologicznej, ale także w prywatnych domach.

Hydropool – producent basenów z potencjałem

Innowacyjność oraz ciągła potrzeba rozwoju tej ponad 40-letniej marki zostały dostrzeżone przez prezesa Jacuzzi Group, Boba Rowana oraz Chrisa Ogdena, dyrektora generalnego Time Machine Hot Tubs w Teksasie, od kilku lat związanego z firmą.

Zawsze byłem pod wrażeniem ich produktów i innowacji – mówi Ogden.

Wśród wprowadzonych usprawnień jest opatentowana, unikatowa na runku SPA funkcja samooczyszczania Self Clean Hydropool. Podwójny system filtracji oczyszcza całkowicie wodę w zaledwie czterech cyklach po 15 minut.

Siedziska, leżanki oraz rozmieszczenie dysz do hydromasażu zostały zaprojektowane wspólnie z renomowanymi kanadyjskimi fizjoterapeutami. Ponadto potrójna termoizolacja urządzeń producenta jacuzzi Hydropool jest wzorowana na technologii NASA. Chroni ona astronautów przed ekstremalnie niską temperaturą w kosmosie (nawet -237 st. C).

Tego typu rozwiązania przekonały Jacuzzi Group® do inwestycji w markę Hydropool. Doinwestowana marka i zastrzyk gotówki przeznaczony na rozwój pobudzi jej wzrost, a jednocześnie podniesie poprzeczkę w dziedzinie jakości dostarczanych produktów. Pozwoli to też na wprowadzenie kolejnych nowinek technicznych, które zwiększą konkurencję na rynku.

Bob Rowan jest przekonany, że transakcje te, wraz z ciągłym wsparciem naszych sponsorów kapitałowych Ares Management, Clearlake Capital Group i Apollo Global Management, zapewniają nam doskonałą platformę do utrzymania dynamiki na rynku globalnym. Nie byłoby to możliwe bez ciągłego wsparcia naszych pracowników, klientów i dostawców, którzy wierzą w siłę naszych marek i ogromny potencjał.

Zmiana na lepsze w zgranym zespole

Najwyższą ambicją marki Hydropool jest dostarczenie swoim klientom urządzeń, które zapewniają odpoczynek, nie wymagając w zamian od użytkownika żadnego wysiłku. Włączenie producenta basenów i wanien z hydromasażem Hydropool do Jacuzzi Group® zwiększa możliwości technologiczne oraz wzmacnia wewnętrzny program badań rozwojowych.

Jacuzzi Brands LLC postanowiło pozostawić obecnemu Zarządowi oraz pracownikom Hydropool wolną rękę w obszarze produkcji, dystrybucji oraz marketingu urządzeń. David Jackson, weteran marki z 22-letnim stażem, wciąż będzie pełnił funkcję prezesa firmy. Bob Rowan docenił jej wieloletnią działalność i sposób zarządzania.

Hydropool ma świetną ofertę i rozwój produktu, jest też wspaniałym producentem z olbrzymim doświadczeniem w szkoleniach dla dystrybutorów z zakresu technologii oraz sprzedaży. Zostawiamy więc ich samych. Z pewnością sobie poradzą – mówi Rowan.

Cenna historia i doświadczenie do podziału

Hydropool został założony przez Dale’a Papke w 1970 roku jako komercyjny producent basenów, z siedzibą główną i produkcją w Mississauga, w prowincji Ontario. Wanny z hydromasażem do użytku domowego firma zaczęła produkować w 1978 roku. Wtedy też marka stała się jednym z pierwszych sprzedawców detalicznych jacuzzi w Stanach Zjednoczonych.

Przez lata działalności Hydropool stał się wiodącym i największym producentem jacuzzi poza USA i drugim co do wielkości producentem urządzeń Swim Spa na świecie. Produkty firmy są teraz sprzedawane przez partnerów detalicznych w ponad 60 krajach, od ponad 20 lat w Polsce, pod markami Hydropool i La-Z-Boy Hot Tub.

Czasami kupujesz zepsute firmy, które naprawiasz, a innym razem naprawdę świetnie prosperujące przedsiębiorstwa – mówi Rowan. – Podreperowując je, otrzymujesz przysłowiowe 1 + 1 = 3. W tym przypadku będziemy wzajemnie uczyć się od siebie i prowadzić swoje firmy osobno, dzieląc się przy tym swoimi najlepszymi praktykami. Wymiana wiedzy i możliwość nauki są naprawdę ekscytujące – podsumowuje prezes Jacuzzi Group®.